czwartek, 19 lipca 2012

junk










36 komentarzy:

  1. drugie kosa!

    http://joannaficek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, gdybym taką kobietę zgarnęła do łóżka, to bym jej chyba nie wypuściła

    OdpowiedzUsuń
  3. Hop-hop koleżanko! Tak sobie tu zaglądam i z ukrycia podziwiam i myślę sobie, że jesteś jedną z najseksowniejszych kobiet, jakie ostatnio widziałam. Drugie zdjęcie wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz być taka chuda?:c

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie i czwarte zdjęcie- mistrzostwo. naprawdę podziwiam Twoją urodę, sylwetkę i fotogeniczność! Rzadko kiedy te cechy chodzą ze sobą w parze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd bluza i spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza za 9 zł z Imitz'a w Darłówku, a spódnica, a właściwie sukienka, z lumpa

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże... Ty byle co założysz i wyglądasz seksownie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa pytania, oba niedyskretne.
    1. Ile ważysz?
    2. Ćwiczysz regularnie czy masz metabolizm, który bezboleśnie pozwala Ci utrzymać taką wagę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pytania, oba niedyskretne :)
    1. Ile ważysz?
    2. Ćwiczysz regularnie, czy Twój kosmiczny metabolizm pozwala Ci trwać w tej idealnej wadze? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet fox :)
    You're so adorable! I'm so impressed by your photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 najlepsze :) powrót Wielkiej Oli ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już tyle lat się zachwycam, ale Twoja figura mnie po prostu powala <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to żyleta jesteś o.o

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Olu ! :) Chcę powiedzieć , zresztą słyszałaś to już nie raz ,ale Twoje zdjęcia są niesamowite.Jednak każdy kto cię śledzi już od dawna mówi że Twoje zdjęcia nie są tak dobre jak kiedyś, zapewne już to widziałaś (czytałaś) nie raz.Ja jednak i tak jaram się każdym Twoim zdjęciem i tylko cieszy mnie widok kiedy zenibyfajnie albo Aleksandra Wydrych Photography dodała nowe zdjęcia :D Jednak piszę tu po to aby powiedzieć Ci że tak jak dziś to się nigdy tak mocno nie jarałam twoją sesją .Inne zwykle mi się podobały ale ta jest tak zajebista że drugie zdjęcie ustawiłam na tapecie.Ja Ci Olu życzę ,abyś nie przejmowała się komentarzami hejterek , które piszą jak dużo np: przytyłaś , jak stałaś się sławna bo przefarbowałaś włosy na rudo, że Twoje zdjęcia ograniczają się tylko do gołej dupy i cycków , czy to że Twój chłopak robi Ci zdjęcia ,a Ty podpisujesz je jako swoje.Jak czytam te żałosne oceny z strony najczęściej anonimów na photoblogu (lecz nie tylko) to żygać mi się chce, że ludzie potrafią tak płonąć zazdrością do osoby która osiągneła w przeciągu 5 lat więcej niż oni przez całe życie.Ja osobiście cieszę się że taka dziewczyna jest w polsce , która naprawdę zawojowała w "świecie obiektywu" bo co jak co ,ale nie znam takiej drugiej osoby co dla fotografii potrafi się tyle poświęcić jak Ty. Pozdrawiam ;)

    ps : Mam nadzieję że nie jesteś zła za zapożyczenie drugiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powoli wracasz do dawnej figury, wciagniety brzuch, fotoszop czy zludzenie optyczne?

    OdpowiedzUsuń
  17. zal mi dupe sciska, jak na Ciebie patrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie *-*
    Niesamowite zdjęcie, chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, ze rzucilas nikona dla kolorów canona, bo mam wrazenie, ze jakies fajniejsze pod wzgledem wizualnym byly zdj twojego 'pierworodnego'. canon ma ladne kolory, ale przez to zdjecie nie ma tej magii, ktora kiedys mialy twoje foty - chyba ze to ja mam cos z glowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o outfit to się zakochałam. Uwielbiam ten klimat i idealny do Ciebie pasuje! Co do zdjeć to nie wykażę się pomysłowością - zjawiskowe. Zazdroszczę Twojego seksapilu, fotogeniczności, pewności przed obiektywem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty jesteś trochę dziwna. Umiesz w okół siebie zrobić otoczkę takiej 'niezwykłości', która bezpodstawnie zachwyca wszystkich. Takie poczucie niedostępności i idealności... ciekawa jestem czy zawsze tak u Ciebie było, czy zaczęło się to dopiero jak schudłaś, pofarbowałaś włosy i zaczęłaś pozować do zdjęć? Pytanie z ciekawości, a zapewne nie jednemu by dało do myślenia :) Dlatego liczę na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schudła? A to kiedyś była gruba? Sorry, że pytam - tak z ciekawości: chcesz jej "inteligentnie" dokopać czy masz 12 lat (jedno nie wyklucza drugiego)? Bo strasznie głupie jest to co napisałaś :)

      Usuń
  22. jak ja chce iść z Tobą na zdjęcia! moje największe marzenie... uwielbiam Cię *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie interesuje się fotografią, więc może dlatego uwielbiam Twoje zdjęcia, bo nie umiem ich obiektywnie i profesjonalnie ocenić, haha, pozdrawiam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. ile bierzesz za zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! I love your styleee it's so niceee!
    Who take your photooos??


    http://clothesaction.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś zjawiskowa! Patrząc na Ciebie zastanawiam się nad swoja orientacją ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. jestes inspiracją..

    OdpowiedzUsuń